Usein Kysytyt Kysymykset | Punktid

WORLD’S FIRST DIGITAL CODES COMPANY LISTED ON NASDAQ

  • 7 min 29 sek sitten
    Lehto osti
    Suomi PSN 50 EUR Lahjakortti
  • 11 min 54 sek sitten
    Karlis osti
    UK PSN 40 GBP Lahjakortti
  • 24 min 6 sek sitten
    Janek osti
    Roblox lahjakortti 10 EUR
  • 24 min 19 sek sitten
    Chris osti
    Roblox lahjakortti 20 EUR
  • 45 min 16 sek sitten
    Külliki osti
    Roblox lahjakortti 10 EUR
  • 49 min 53 sek sitten
    Indrek osti
    EU Steam 10 Euro Lahjakortti
  • 56 min 38 sek sitten
    Sergei osti
    EU Steam 25 Euro Lahjakortti
  • 1 tunti 12 min sitten
    Daina osti
    EU Xbox 10 Euro Lahjakortti
  • 1 tunti 15 min sitten
    Aleks Sander osti
    Steam Random Key Premium (PC)
  • 1 tunti 8 min sitten
    Stella osti
    Roblox lahjakortti 10 EUR
PC
Muu

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilaukset

Täytyykö minun rekisteröityä tehdäkseni tilauksia?

Ei, sinun ei tarvitse rekisteröityä. Pystyt tekemään tilauksia nettisivuillamme ilman, että sinun tarvitsee koskaan rekisteröityä käyttäjäksi.

Miten tuote toimitetaan?

Kaikki tuotteemme ovat digitaalisia ja ne lähetetään sähköpostiosoitteeseesi, kun olet suorittanut tilauksesi loppuun. Digitaalinen koodi lähetetään sähköpostiisi, ja voit aktivoida sen vaaditussa ohjelmassa tai sivulla (näet tarkemmat ohjeet jokaiselle tuotteelle "Koodin aktivointioppaasta"), minkä jälkeen voit laillisesti ladata ostamasi pelin.

Kuinka nopeasti tuotteet lähetetään minulle?

Kaikki tuotteet, jotka ovat varastossa, lähetetään sähköpostiisi automaattisesti heti, kun olet suorittanut maksun. Sähköpostin saapumisessa voi kestää 1–30 minuuttia, riippuen internetyhteytesi nopeudesta ja kuormituksesta. Tuotteet, joita ei ole tällä hetkellä varastossa, lähetetään sinulle heti kun mahdollista.

Pystynkö näkemään, onko tilaamaani tuotetta varastossa?

Tietenkin! Kun avaat tuotteen, näet onko tuotetta "Varastossa" tai "Saatavilla". "Varastossa" tarkoittaa, että tuotetta on tällä hetkellä varastossa ja se lähetetään automaattisesti sähköpostiisi heti, kun olet suorittanut maksun. "Saatavilla" tarkoittaa, että tuotetta ei ole tällä hetkellä varastossa, mutta tilauksesi toimitetaan niin pian kuin mahdollista, yleensä korkeintaan parin tunnin sisällä.

Lähetättekö peleistä fyysisiä kopioita?

Valitettavasti emme, kaikki fyysiset laatikot ja ohjeet tuhotaan skannauksen jälkeen. Jotta voimme tarjota nopeimman mahdollisen toimitusajan, toimitamme ainoastaan sähköisesti.

Miten näen tilaukseni tämänhetkisen tilan?

Pystyt näkemään kaikki tilauksesi, jos rekisteröidyt käyttäjäksi ja kirjaudut sisään tilillesi. Pystyt myös lähettämään koodeja sisältäviä sähköposteja itsellesi uudelleen. Voit tehdä sen täältä: https://punktid.com/orderstatus

Pystynkö näkemään aiemmin tekemäni tilaukset?

Jos olet jo tehnyt tilauksia nettisivuiltamme ja päätät sitten rekisteröityä käyttäjäksi käyttämällä samaa sähköpostiosoitetta, jolla teit tilaukset, voit nähdä kaikki aiemmat tilauksesi kirjautumalla tilillesi.

Maksut

Miten pystyn maksamaan tilauksen?

Löydät kaikki maksumenetelmämme täältä: https://punktid.fi/maksutavat

Olen maksanut tilisiirrolla, mutta en vieläkään ole saanut koodia?

Kaikki bank linkkien kautta tehdyt maksut siirtyvät meille automaattisesti. Jos maksu sen sijaan suoritetaan tilisiirtona, siirron kesto riippuu pankistasi ja juhlapyhistä. Voit nopeuttaa prosessia lähettämällä meille kopion maksustasi (joka on suoritettu pankissasi)PDF-muodossa osoitteeseen [email protected].

Maksoin bank linkin kautta koodin ollessa varastossa, mutta en vieläkään ole saanut sitä?

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio – voi olla,  että koodi päätyi sinne. Muista myös aina painaa "Palaa myyjän palveluun" -painiketta pankissasi; muuten pankki ei voi lähettää meille vahvistusta maksustasi eikä tilauksesi mene läpi.

Tuotteet

Tilasin PlayStation-/Xbox-lahjakortin, mutta se ei toimi?

Varmista, että olet kirjoittanut kaikki kirjaimet oikein. Esimerkiksi 6 ja G sekä 1 ja I menevät usein sekaisin.  Tarkista myös, että käytät oikeaa koodia oikealla alueella. Xbox- ja PlayStation-lahjakortit ovat aluekohtaisia, eikä tietyn alueen lahjakorttia voi aktivoida toisella alueella. Täältä näet, miten voit muuttaa Xboxisi aluetta: https://punktid.com/xboxregion

PlayStation ei tällä hetkellä anna sinun vaihtaa aluetta, joten ainoa tapa toimia on luoda kokonaan uusi tili ja rekisteröidä se heti oikealle alueelle.

Verkkosivusto

Oletteko luotettava verkkokauppa?

Olemme myyneet cd-avaimia vuodesta 2009 ja tänä aikana olemme suorittaneet kymmeniä tuhansia tilauksia ja palvelleet tuhansia tyytyväisiä asiakkaita. Olemme myös onnistuneet saamaan paljon säännöllisiä ostajia nopean palvelumme ja asiakastukemme ansiosta. Joten älä ujostele, olemme täällä tarjotaksemme sinulle hienon kokemuksen :)

Kuinka voin ansaita Punktid.fi-krediittejä?

Ottamalla osaa bonusjärjestelmäämme saat mahdollisuuden ansaita krediittejä. Voit sitten käyttää krediittejä tuotteiden ostamiseen alennuksella tai jopa täysin ilmaiseksi! Jotta voit ansaita krediittejä, sinun on rekisteröitävä tili sivustollemme. Tämän jälkeen ansaitset krediittejä ostoksistasi, vaikka et olisi edes kirjautunut tilillesi. Sinun on vain tehtävä tilaukset käyttäen samaa sähköpostiosoitetta, jota käytit rekisteröityessäsi. Käyttääksesi krediittejäsi tilauksen maksamiseen sinun on kuitenkin kirjauduttava tilillesi.

VERKKOKAUPPA

Onko punktid.fi turvallinen?

VERKKOKAUPPA Onko punktid.fi turvallinen?
Verkkokaupassamme kaikki toimittajat tarkistetaan ja pelikoodit tulevat laillisista kanavista. Sen ansiosta peliaktivointikoodit toimivat aina, ja pelit toimivat myös tulevaisuudessa. Laadustamme kertoo yli 7000 positiivista arviota kansainvälisellä arviointisivustolla www.trustpilot.com.

Miksi ovat pelit halvempia punktid.fi -sivustolla kuin elektroniikkakaupassa?

Peleissämme ei ole fyysisiä pakkauksia, joiden valmistus, kuljetus ja varastointi on kallista. Koska tuotteet ovat digitaalisia, välittäjille ei aiheudu lisäkustannuksia, mikä tekee siitä tavalliselle ostajalle välittömästi 20–30 % laatikkopelejä edullisemman. Vanhempia pelejä voi saada erityisen edullisesti, sillä ostamme ne valmistajalta vasta sitten, kun hinnat ovat jo laskeneet.

Miten saan apua ongelmatilanteessa?

Jos pelien aktivoinnissa on ongelmia, meillä on yli 10 vuoden kokemus kaikenlaisten teknisten ongelmien ratkaisemisesta. Jos haluat esittää kysymyksen, siirry osoitteeseen: yhteystiedot.  Ja puhumme suomea.