Usein Kysytyt Kysymykset | Punktid
  • 23 min 32 s sitten
    Saimona osti
    Venäjä PSN 500 RUB Lahjakortti
  • 22 min 28 s sitten
    Saimona osti
    Venäjä PSN 500 RUB Lahjakortti
  • 21 min 17 s sitten
    Inese osti
    Venäjä PlayStation Plus 365 päivää
  • 18 min 25 s sitten
    Inese osti
    Venäjä PlayStation Plus 365 päivää
  • 28 min 26 s sitten
    Arle osti
    UK PSN 5 GBP Lahjakortti
  • 39 min 47 s sitten
    Jan osti
    Suomi PSN 20 EUR Lahjakortti
  • 39 min 56 s sitten
    Erik osti
    League of Legends 10 EUR Lahjakortti
  • 50 min 58 s sitten
    Marten osti
    Suomi PSN 50 EUR Lahjakortti
  • 45 min 33 s sitten
    Taimi osti
    Suomi PSN 20 EUR Lahjakortti
  • 54 min 44 s sitten
    suss osti
    Minecraft Gift Code (PC/MAC)
PC
Muu

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilaukset

Täytyykö minun rekisteröityä tehdäkseni tilauksia?

Ei, sinun ei tarvitse rekisteröityä. Pystyt tekemään tilauksia nettisivuillamme ilman, että sinun tarvitsee koskaan rekisteröityä käyttäjäksi.

Miten tuote toimitetaan?

Kaikki tuotteemme ovat digitaalisia ja ne lähetetään sähköpostiosoitteeseesi, kun olet suorittanut tilauksesi loppuun. Digitaalinen koodi lähetetään sähköpostiisi, ja voit aktivoida sen vaaditussa ohjelmassa tai sivulla (näet tarkemmat ohjeet jokaiselle tuotteelle "Koodin aktivointioppaasta"), minkä jälkeen voit laillisesti ladata ostamasi pelin.

Kuinka nopeasti tuotteet lähetetään minulle?

Kaikki tuotteet, jotka ovat varastossa, lähetetään sähköpostiisi automaattisesti heti, kun olet suorittanut maksun. Sähköpostin saapumisessa voi kestää 1–30 minuuttia, riippuen internetyhteytesi nopeudesta ja kuormituksesta. Tuotteet, joita ei ole tällä hetkellä varastossa, lähetetään sinulle heti kun mahdollista.

Pystynkö näkemään, onko tilaamaani tuotetta varastossa?

Tietenkin! Kun avaat tuotteen, näet onko tuotetta "Varastossa" tai "Saatavilla". "Varastossa" tarkoittaa, että tuotetta on tällä hetkellä varastossa ja se lähetetään automaattisesti sähköpostiisi heti, kun olet suorittanut maksun. "Saatavilla" tarkoittaa, että tuotetta ei ole tällä hetkellä varastossa, mutta tilauksesi toimitetaan niin pian kuin mahdollista, yleensä korkeintaan parin tunnin sisällä.

Lähetättekö peleistä fyysisiä kopioita?

Valitettavasti emme, kaikki fyysiset laatikot ja ohjeet tuhotaan skannauksen jälkeen. Jotta voimme tarjota nopeimman mahdollisen toimitusajan, toimitamme ainoastaan sähköisesti.

Miten näen tilaukseni tämänhetkisen tilan?

Pystyt näkemään kaikki tilauksesi, jos rekisteröidyt käyttäjäksi ja kirjaudut sisään tilillesi. Pystyt myös lähettämään koodeja sisältäviä sähköposteja itsellesi uudelleen. Voit tehdä sen täältä: https://punktid.com/orderstatus

Pystynkö näkemään aiemmin tekemäni tilaukset?

Jos olet jo tehnyt tilauksia nettisivuiltamme ja päätät sitten rekisteröityä käyttäjäksi käyttämällä samaa sähköpostiosoitetta, jolla teit tilaukset, voit nähdä kaikki aiemmat tilauksesi kirjautumalla tilillesi.

Maksut

Miten pystyn maksamaan tilauksen?

Löydät kaikki maksumenetelmämme täältä: https://punktid.fi/maksutavat

Olen maksanut tilisiirrolla, mutta en vieläkään ole saanut koodia?

Kaikki bank linkkien kautta tehdyt maksut siirtyvät meille automaattisesti. Jos maksu sen sijaan suoritetaan tilisiirtona, siirron kesto riippuu pankistasi ja juhlapyhistä. Voit nopeuttaa prosessia lähettämällä meille kopion maksustasi (joka on suoritettu pankissasi)PDF-muodossa osoitteeseen [email protected].

Maksoin bank linkin kautta koodin ollessa varastossa, mutta en vieläkään ole saanut sitä?

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio – voi olla,  että koodi päätyi sinne. Muista myös aina painaa "Palaa myyjän palveluun" -painiketta pankissasi; muuten pankki ei voi lähettää meille vahvistusta maksustasi eikä tilauksesi mene läpi.

Tuotteet

Tilasin PlayStation-/Xbox-lahjakortin, mutta se ei toimi?

Varmista, että olet kirjoittanut kaikki kirjaimet oikein. Esimerkiksi 6 ja G sekä 1 ja I menevät usein sekaisin.  Tarkista myös, että käytät oikeaa koodia oikealla alueella. Xbox- ja PlayStation-lahjakortit ovat aluekohtaisia, eikä tietyn alueen lahjakorttia voi aktivoida toisella alueella. Täältä näet, miten voit muuttaa Xboxisi aluetta: https://punktid.com/xboxregion

PlayStation ei tällä hetkellä anna sinun vaihtaa aluetta, joten ainoa tapa toimia on luoda kokonaan uusi tili ja rekisteröidä se heti oikealle alueelle.

Verkkosivusto

Oletteko luotettava verkkokauppa?

Olemme myyneet cd-avaimia vuodesta 2009 ja tänä aikana olemme suorittaneet kymmeniä tuhansia tilauksia ja palvelleet tuhansia tyytyväisiä asiakkaita. Olemme myös onnistuneet saamaan paljon säännöllisiä ostajia nopean palvelumme ja asiakastukemme ansiosta. Joten älä ujostele, olemme täällä tarjotaksemme sinulle hienon kokemuksen :)

Kuinka voin ansaita Punktid.fi-krediittejä?

Ottamalla osaa bonusjärjestelmäämme saat mahdollisuuden ansaita krediittejä. Voit sitten käyttää krediittejä tuotteiden ostamiseen alennuksella tai jopa täysin ilmaiseksi! Jotta voit ansaita krediittejä, sinun on rekisteröitävä tili sivustollemme. Tämän jälkeen ansaitset krediittejä ostoksistasi, vaikka et olisi edes kirjautunut tilillesi. Sinun on vain tehtävä tilaukset käyttäen samaa sähköpostiosoitetta, jota käytit rekisteröityessäsi. Käyttääksesi krediittejäsi tilauksen maksamiseen sinun on kuitenkin kirjauduttava tilillesi.