Punktid LogoPunktid Logo
Listattu Nasdaqissa

ORDERS

No, you do not have to. You are able to make orders on our web page without ever having to register as a user.

All of our products are digital and will be sent to your email address once you have completed your order. A digital code will be sent to your email address which you will then be able to activate in the required program or page (you can see more specific instructions for every product under „Code activation guide“) and legally download the game you have purchased.

All products in stock will be sent to your email automatically right after you have made the payment. It may take up to 30 minutes for the email to reach you. In special cases it can take longer for the order to be completed, in which case please contact our support team.

In case you have already made orders from our web site and then decide to register yourself as a user by using the same email address then you are able to see all of your previous orders by logging in to your account.

Unfortunately not, all of the physical boxes and instructions are destroyed after scanning. In order to offer the fastest possible delivery time we only offer digital delivery.

Of course! All of the codes can be put on a printable voucher. You can create the voucher by clicking on the gift icon next to the redeem code. 

UPDATE! This functionality is currently not available due to launching the new system. We will add it again once we have confirmed that everything works correctly.

TILAUKSET

Ei, sinun ei tarvitse rekisteröityä. Pystyt tekemään tilauksia nettisivuillamme ilman, että sinun tarvitsee koskaan rekisteröityä käyttäjäksi.

Kaikki tuotteemme ovat digitaalisia ja ne lähetetään sähköpostiosoitteeseesi, kun olet suorittanut tilauksesi loppuun. Digitaalinen koodi lähetetään sähköpostiisi, ja voit aktivoida sen vaaditussa ohjelmassa tai sivulla (näet tarkemmat ohjeet jokaiselle tuotteelle "Koodin aktivointioppaasta"), minkä jälkeen voit laillisesti ladata ostamasi pelin.

Kaikki tuotteet, jotka ovat varastossa, lähetetään sähköpostiisi automaattisesti heti, kun olet suorittanut maksun. Sähköpostin saapumisessa voi kestää 1–30 minuuttia, riippuen internetyhteytesi nopeudesta ja kuormituksesta. Tuotteet, joita ei ole tällä hetkellä varastossa, lähetetään sinulle heti kun mahdollista.

Tietenkin! Kun avaat tuotteen, näet onko tuotetta "Varastossa" tai "Saatavilla". "Varastossa" tarkoittaa, että tuotetta on tällä hetkellä varastossa ja se lähetetään automaattisesti sähköpostiisi heti, kun olet suorittanut maksun. "Saatavilla" tarkoittaa, että tuotetta ei ole tällä hetkellä varastossa, mutta tilauksesi toimitetaan niin pian kuin mahdollista, yleensä korkeintaan parin tunnin sisällä.

Valitettavasti emme, kaikki fyysiset laatikot ja ohjeet tuhotaan skannauksen jälkeen. Jotta voimme tarjota nopeimman mahdollisen toimitusajan, toimitamme ainoastaan sähköisesti.

Pystyt näkemään kaikki tilauksesi, jos rekisteröidyt käyttäjäksi ja kirjaudut sisään tilillesi. Pystyt myös lähettämään koodeja sisältäviä sähköposteja itsellesi uudelleen. Voit tehdä sen täältä: https://punktid.fi/tilauksentila

Jos olet jo tehnyt tilauksia nettisivuiltamme ja päätät sitten rekisteröityä käyttäjäksi käyttämällä samaa sähköpostiosoitetta, jolla teit tilaukset, voit nähdä kaikki aiemmat tilauksesi kirjautumalla tilillesi.

MAKSUT

Löydät kaikki maksumenetelmämme täältä: https://punktid.fi/maksutavat

Kaikki bank linkkien kautta tehdyt maksut siirtyvät meille automaattisesti. Jos maksu sen sijaan suoritetaan tilisiirtona, siirron kesto riippuu pankistasi ja juhlapyhistä. Voit nopeuttaa prosessia lähettämällä meille kopion maksustasi (joka on suoritettu pankissasi)PDF-muodossa osoitteeseen [email protected].

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio – voi olla,  että koodi päätyi sinne. Muista myös aina painaa "Palaa myyjän palveluun" -painiketta pankissasi; muuten pankki ei voi lähettää meille vahvistusta maksustasi eikä tilauksesi mene läpi.

TUOTTEET

Varmista, että olet kirjoittanut kaikki kirjaimet oikein. Esimerkiksi 6 ja G sekä 1 ja I menevät usein sekaisin.  Tarkista myös, että käytät oikeaa koodia oikealla alueella. Xbox- ja PlayStation-lahjakortit ovat aluekohtaisia, eikä tietyn alueen lahjakorttia voi aktivoida toisella alueella. Täältä näet, miten voit muuttaa Xboxisi aluetta: https://punktid.com/xboxregion

PlayStation ei tällä hetkellä anna sinun vaihtaa aluetta, joten ainoa tapa toimia on luoda kokonaan uusi tili ja rekisteröidä se heti oikealle alueelle.

VERKKOSIVUSTO

Olemme myyneet cd-avaimia vuodesta 2009 ja tänä aikana olemme suorittaneet kymmeniä tuhansia tilauksia ja palvelleet tuhansia tyytyväisiä asiakkaita. Olemme myös onnistuneet saamaan paljon säännöllisiä ostajia nopean palvelumme ja asiakastukemme ansiosta. Joten älä ujostele, olemme täällä tarjotaksemme sinulle hienon kokemuksen :)

Ottamalla osaa bonusjärjestelmäämme saat mahdollisuuden ansaita krediittejä. Voit sitten käyttää krediittejä tuotteiden ostamiseen alennuksella tai jopa täysin ilmaiseksi! Jotta voit ansaita krediittejä, sinun on rekisteröitävä tili sivustollemme. Tämän jälkeen ansaitset krediittejä ostoksistasi, vaikka et olisi edes kirjautunut tilillesi. Sinun on vain tehtävä tilaukset käyttäen samaa sähköpostiosoitetta, jota käytit rekisteröityessäsi. Käyttääksesi krediittejäsi tilauksen maksamiseen sinun on kuitenkin kirjauduttava tilillesi.

VERKKOKAUPPA

Trustpilot
DIGITAALINEN TOIMITUSKoodit lähetetään sähköpostiisi
ASIAKAS VOITTAASäästä Punktidin avulla
YLI 10 VUODEN KOKEMUSOlemme toimineet vuodesta 2009